måndag, januari 26, 2009

En helt vanlig dag


Idag har det varit som "en helt vanlig dag". Barnen sov tills vi väckte dem vid 07.30 (well, det händer väl kanske inte varje dag!), vi steg upp, käkade frukost och gick iväg till dagis kl 09.00. Barnen lekte sina 2 timmar på dagis, Edward blev bjuden på barnkalas (pirattema!) och jag stod och snackade med några trevliga svenska mammor. Sen gick vi hem och käkade lunch, korv och makaroner - french style. På eftermiddagen var vi ute i trädgården och "städade". Vi har krattat, sopat och plockat i ordning inför den stundande våren. Jag längtar!


Bildbeviset på vår städardag ser ni ovan.


Jag är glad att ni hittat till bloggen även fast jag lyckats meddela fel adress...som sagt, jag är ett teknologiskt svart hål. Det är bara att inse.

1 kommentar:

  1. Hej underbara Lotta! Så länge sedan! Kul att du startat en blogg. Jag kommer att följa dig och länka dig till min blogg. Kika gärna in!
    Vi mår superbra och njuter av livet. Dock känns det som om dygnet har för få timmar... *skratt* Hur länge stannar ni? Vem vet, vi kanske kommer och våldgästar!!
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera