fredag, juli 10, 2009

Men är inte det konstigt då!

Nu har jag kommit "hem" till Paris och det första jag gör är att tänka "vad tyst det är utan barnen..." och vad blommorna är vissna och FY! det luktar mögel i kylskåpet.

Istället för att tänka "GUUUUUUD vad härligt tyst det är utan barnen!!!", "bommorna har dött -vad gör det vi ska ju snart på semester" och "tänk vad mat kan inta intressanta former och färger när man glömmer den i kylen?"

Nej, skärpning Lotta. Ryck upp dig! Glaset är ju halvfullt!

I morgon kommer vänner från USA och England. Då ska här ställas till fest! Nu ska jag bara städa, bädda, stryka, vattna blommor, tvätta, kratta, sopa, planera matinköp, handla....puh, jag tror jag sätter mig en stund.

1 kommentar:

  1. Ta't lugnt tjejen! Du fixar alltid allt galant och alltid med det lilla extra. NJUT av era dagar tillsammans. :0)

    SvaraRadera