onsdag, mars 04, 2009

Glamour

Edward är i stugan i Strycktjärn med morfar. Nelle är på badhuset med mormor och här är jag med min onda tand. Inte ska ni tro att glamouren får stryka på foten för lite tandvärk, nej! Här färgar jag mina ögonbryn iförd mitt s.k. Cyndee Peters-nattlinne. Namnet fick nattlinnet för att det rymmer en mer "volymiös" kvinna än mig, t.ex. Cyndee. Hon skulle för övrigt se fantastisk ut i färgen. Hur som...ögonbrynen är nu färgade och jag känner mig lite finare och piggare än innan. Kan det också bero på morfinet i mina tabletter måntro?

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Tjusigt jobbat tjejen! Låter jobbigt det där med tanden, kan inte tandfen komma och hjälpa?

    I kväll var jag på promenad med Åsa och hon berättade om sin nya barnvakt, både frisör och makeupartist. Kanske läge för en tjejeftermiddag framöver. Snygga i håret, sedan en fräsch makeup och sedan en drink på ngn trevlig bar..

    Hoppas du kan njuta av tiden där hemma trots att Tandfen övergivit dig.

    / Sus

    SvaraRadera