tisdag, mars 10, 2009

Slut batterier i kameran!

Är det inte typiskt?!? Att jag har slut batterier i kameran när vi haft en sån aktiv dag som idag. Vi har träffat släktingar, morbröder, mostrar, kusiner och tremänningar. Diverse ingifta släktingar såklart också! Sen har vi sytt, målat och pysslat med allt möjligt hela dagen. Min bror håller på att måla och klä om en jättefin "gung-fåtölj" och om han hinner få den klar ska jag lägga ut en bild senare i veckan. Jag har sytt barnlakan av gamla 70-tals lakan fyndade på loppis! Min mamma och barnen har också byggt ett utomhus-hus i snö med spis, diskbänk, kök och allt ett hushåll kan innehålla.

Det största som hänt idag är dock långt ifrån denna verklighet. Richard har idag blivit godkänd på sin uppsats. Han har nu också en akademisk examen i bagaget.
Grattis till dig min käre superman!!!

1 kommentar:

  1. Har någon av dina mobiler kamera som fungerar? Bra att ha i nöd när kameran är glömd eller batterierna är slut.

    Ni är fortfarande kvar i norr verkar det som? Vi får bara mer & mer snö här också. Konstigt!

    Krama alla jag känner!

    SvaraRadera