torsdag, april 16, 2009

Framme!




Som Jeff Foxworthy http://www.jefffoxworthy.com/ skulle ha sagt: "Made it in 5 hours 3 minutes and 15 seconds!" Kl 00.14, exakt vad vår GPS räknat fram var vi framme vid vår destination, La Tranche-Sur-Mer. Efter en MYCKET kall natt (elementet fungerade inte i vårt sovrum och jag sov med varm pyjamas, dubbla filtar och farmor Esters tjocksockar i ylle) vaknade vi till denna fantastiska utsikt. Jag behöver väl inte säga något mer...

Vad vi hittills glömt: te, hårborste, fleecepyjamas... Men jag kom ihåg mitt ögonbryns-färgnings-kit!

3 kommentarer:

  1. Ser hur härligt ut som helst! Hoppas det vackra vädret håller i sig!

    SvaraRadera
  2. ja, ja olika falla ödets lotter - men - krokusen blommar - alltid nå´t. Hoppas ni får en skön ledighet!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du och familjen haft en underbar ledighet! Ser supermysigt ut!! Själv har jag precis kommit hem och kramat barnen efter att ha varit borta i fyra dagar. Helt slut!! :0) Stor kram till er alla

    SvaraRadera