lördag, augusti 08, 2009

Äventyrsbana!

Nu vet jag vad jag ska göra! Om jag inte får något jobb (så här i kristider) när vi kommer hem så ska jag starta äventyrspark för barn. Idag har det regnat lite så vi åkte med barnen till en
äventyrspark där de fick pröva på varsin "hinderbana". Allt är anpassat efter barnens storlek. En bana för 2-5 år, en för 5-7 år och så en för stora barn/vuxna. Så kul att se barnens
självförtroende växa i och med att de klarade etapp efter etapp i banan! Nelles bana var i markhöjd, Edwards på ca 3-4 m höjd och för de största låg banorna på 13 m - högt uppe i träden. Vilken grej!

Jag tog kort på alla banorna så nu är det väl bara att börja snickra!

2 kommentarer:

  1. Besök Leos lekland!!
    Hälsn.
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Säg till om du behöver numret till en snickare.

    SvaraRadera