söndag, augusti 30, 2009

Ny plånbok

Är det någon mer än jag som får lite lätt ångest när man måste
byta plånbok? Ni vet, när den gamla helt tappat all form, sömmarna
rämnat och man liksom skäms lite när man ska betala...för att man
har så sunkig plånbok? När dagen kommer när man inser att man
måste köpa ny plånbok fastän man egentligen älskar sin gamla
plånbok... Jag har genomlidit den dagen idag.

På Outlet har jag idag införskaffat denna "likfärgade" nya plånbok.
Hoppas den blir lika bra som den gamla. R.I.P. gamla kära plånbok.

3 kommentarer:

  1. Hej Lotta, använder du COOP kortet och körkortet i Paris?
    Jag brukar rensa i min plånbok ibland, då blir den som ny. Oanade utrymmen dyker upp!¨
    Ha en bra dag
    Annika

    SvaraRadera
  2. Var det stormen i S:t Trpez spm tog knäcken på plånboken/

    SvaraRadera
  3. Min förra plånbok köpte jag på outlet på mitt Tampabesök hos Er. Kommer inte ihåg riktigt var, men jag förknippade denna med tokigt bra shopping och bra semesterminne, så jag hade svårt att släppa taget. Efter tre års konstant mobbande av Robert (han tyckte den var både pensionär/sunkig) har jag äntligen bytt. MEN det är svårt....Kramar Maria H

    SvaraRadera