torsdag, januari 28, 2010

Är det ett tecken

Är det ett tecken på att man håller på att bli gammal när man faktiskt tycker att allting var "bättre förr". Jag blir nästan galen på att allt ändras hela tiden. Helt plötsligt loggar man in på Facebook och hela "skiten" har bytt utseende. Över en natt! Eller tv3play, eller hemnet eller vad det nu kan vara! Senast igår när jag skulle baka (vi kan väl kalla det för det?...det var kola jag skulle göra) så kom jag på hur dålig den "nya" sirapsflaskan är. Man måste ju klämma så in i norden för att få ut sirapen ur den där lilla tratten. Varför inte bara lämna den som den var? Med ett stort hål och ingen klämfunktion? Det blev ju inte bättre. ALLT BEHÖVER INTE ÄNDRAS för att vara bra. Jag tror inte det är bra för oss människor med för mycket förändring. Nu ska jag fundera över om jag verkligen behöver de där nya möblerna till stugan som jag suktar efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar