söndag, januari 03, 2010

Ska jag, ska jag inte, ska jag...

...ska jag inte? Fortsätta blogga, pratar jag såklart om. När jag startade den här bloggen för snart ett år sedan så sa jag till mig själv att jag skulle "ge den ett år för att se vad det gav". Att ha en blogg (såsom jag har den) är ju som att skriva dagbok. En dagbok tillgänglig för andra...och kanske till och med till för andra. Min mening har ju varit att dels dokumentera (för egen räkning) vad som hänt under vårt år i Paris men också för att familj och vänner ska kunna följa mitt och min familjs liv under tiden vi är borta. Vi vill ju inte bli bortglömda!

Det har varit otroligt roligt att ha den här bloggen och jag har fått mycket positiv feed-back från er därhemma. Att ni faktiskt tyckt det har varit roligt att kunna "följa med oss" på den här resan och att det känts som att vi inte "varit långt borta". (Hur gjorde vi före datorernas tid???)

Nu har iallafall året snart gått och jag måste bestämma mig. Ska jag fortsätta tiden ut (i Paris) eller ska jag lägga ner när året har gått? Jag måste fundera på saken. Såklart kommer ni snart få veta hur det blir...som med allting annat.

4 kommentarer:

  1. men snälla Lotta.....nog måste du väl blogga så länge du är där borta i Paris....när du väl kommit hem kan du börja fundera på att sluta....men INTE ÄN!/mosti Gitan

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Inte sluta innan Paris-ett-och-ett-halvtåret är slut. Håll ut! Ulrika i Tyskland

    SvaraRadera
  3. Du skulle bara våga avsluta din blogg.
    Hälsningar från farmor. som vill vara med " to the bitter end."

    SvaraRadera
  4. Finns fler an din familj som foljer din blogg...pa rekommmendation av de dina..Superkul och jattroligt!! Fortsatt!!

    SvaraRadera