fredag, januari 15, 2010

En gång i tiden...


...så yrkesarbetade jag! Är det någon som kommer ihåg det? Ja...just det, det var på 90-talet!!! och 00-talet!!! De här tre damerna kan iallafall intyga det!

Annika, Annika, Maria och jag jobbade på socialkontor ihop för en sådär 3-4 liv sedan. Först var vi "bara" kollegor, sedan blev vi vänner och det har nu hållit i sig i över 10 år!!! Nu bor vi inte längre på samma ställe, vi har män och barn och hästar att ta hänsyn till och det går numera lite längre emellan gångerna vi ses. På den här senaste träffen bestämde vi vill försöka få den här vänskapen att fungera. Vi ska försöka göra träffarna till en tradition. Som prioriteras. MINST en gång om året ska vi ses och käka middag ihop. Jag ser fram emot det.
Och som vanligt när jag haft en riktigt kul kväll så är bildkvaliteten....sådär, va? Snälla Annika, maila över bilden som servitören tog. Det här går ju bara inte!


1 kommentar:

  1. En fantastisk trevlig kväll! Trots min sammanbitna min.. Kram på dig! Maria

    SvaraRadera