söndag, april 11, 2010

Sympatimagsjuk med Nelle

Det blir skorpor och te till lunch idag, jag är sympatimagsjuk med lillan. När vi kom hem igår natt (01.30?), efter en trevlig och intressant afton, så hade jag glömt nycklarna och var tvungen ringa på porttelefonen för att kunna komma in. Jag förbannade mig själv för att ha varit så klantig och tänkte att "nu väcker vi väl upp hela huset också". Men det var ingen fara alls sa Richard när han kom och öppnade, alla var vakna! Nelle hade fått magsjuka och spytt som en liten gris sen 12 och Edward hade växtvärk och låg också i våra sängar. Suck! Det var bara att ta av sig klubbstassen, kavla upp ärmarna och gå från glamouren på Buddha Bar till skurhinksrealismen i sitt eget badrum...

Lite surt är det ju förstås att jag inte kan springa Paris Marathon idag;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar