söndag, oktober 25, 2009

70-talsklassiker

Jag blev magsjuk igår. Inte toksjuk men såpass illamående att jag
inte ätit mer än 3 skorpor på 2 dagar nu. Jag har absolut INGEN
aptit. Yr i bollen och ont i kroppen. Te, det är det enda jag vill
dricka. Gravid, kanske ni tänker? Men nej, till och med det är
uteslutet. Typiskt nog var vi i fredags och handlade "lyxmat", svenska
kräftor och ost på svenskaffären. Öl. Alltihop ligger nu och
stirrar på oss i kylen. Hoppas de håller nån dag till.

Barnen var lovade denna gamla 70-talsklassiker till efterrätt igår
men då gick det bara inte. Tvingade mig idag att pilla in chokladen i
bananerna. In i ugnen och nu blir spännande att höra vad de tycker!
Själv tar jag mig en kopp te och går och knoppar. Ha ha ha ha!
(småbarnshumor när den är som bäst)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar