onsdag, december 02, 2009

Ingen vidare fart idag

Den här dagen har varit seg. Igår natt somnade jag inte förrän efter 1 någon gång och sen blev jag väckt varannan timme. Var det inte barnen så var det mannen...(Jo, han kom faktiskt hem igår. Frisk som en nötkärna!) Jag är tröttare än tröttast.
Dagens aktiviteter:
1. Steg upp. Tog en enorm kraftansträning. Tacka Snoozen för att vi kom upp...
2. Drack kaffe. Det har börjat smaka gott igen. Det var väl tur?
3. Handlat lite julklappar. En till någon i familjen och resten till mig själv. Så blev det.
4. Hämtat barnen på skolan.
5. Suttit vid datorn och tittat på Askungen.
6. Lagat middag. Panerad fisk, kokt potatis och stuvad spenat som såg ut som barnbeck. Ingen ville äta den, inte ens jag.

7. Ska bli gå och lägga sig. Vi hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar