fredag, mars 19, 2010

Rea på GAP

Svårt att stå emot rean på GAP. När ett par stumpbyxor till Nelle kostar 30 kr så känns det som jag MÅSTE köpa dem. Nu var jag lite smart också...och köpte en storlek större - så de ska passa till hösten med!!! Fatta hur mycket pengar jag måste sparat idag?
I övrigt så tror man inte att vädret här är sant. Den där kylan som man inte heller trodde var sann är som bortblåst och det är sommarvärme i luften. Över 20 grader och alla "struttar" vi fortfarande omkring i vinterkläder. Svettigt kan jag säga er. Nej, det blir till att rensa i helgen. Ut med tjocka kappor och vintervantar, mössor och halsdukar. Fram med vårkappan (som om jag hade nån?!) och vårskorna (som tyvärr också lyser med sin frånvaro). Men gud så härligt det är. I helgen ska grillen fram och vår gasolvärmare tändas. Nu vill jag sitta ute. Med ett glas vin. Och gott sällskap! Nån som är sugen att komma förbi?

2 kommentarer:

  1. Vad det låter skönt, Lotta! Jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få sitta med er vid grillen ikväll. Ha så mysigt å hälsa famijen från mig.
    /Andra Lotta

    SvaraRadera
  2. "sparat" ÄR väl lite att ta i...

    /b

    SvaraRadera