söndag, maj 23, 2010

Tapper

Härom dagen när vi skulle gå hem från skolan så mådde jag "sådär". Det var jättevarmt och jag mådde lite illa, hade kraftig yrsel och kände mig allmänt risig. Jag tänkte att jag hade druckit lite för dåligt, sovit lite för dåligt och att jag hade begynnande vätskebrist. Så fort vi kom hem "fyllde jag på" med vatten och lite Coca Cola för att få upp trycket och balansen i kroppen. Det blev endast marginellt bättre och sen började vår "näsblodsseans". Inte en enda gång tänkte jag att det kunde vara ett virus men nu undrar jag om det inte var det iallafall. Idag är Edward risig. Han säger att det "liksom snurrar i huvudet" och det känns konstigt och som att han ska kräkas när han går... Yrsel, alltså.

Trist för oss. Idag är det UNDERBART väder ute, 25 grader i skuggan och klarblå himmel. Tur att barn inte tänker på sånt. Alltså, att de missar en fin dag ute. Får de bara lite extra omsorg och en film mitt på dagen så är de nöjda. Tacksamma varelser de där barnen. När jag skulle ta bilden på Edward så sa han "jag kan försöka se lite glad ut, mamma". De är världens finaste mina barn!

Nu går jag ut och tar mig en kopp kaffe i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar