onsdag, november 18, 2009

En personlig katastrof

Ja, faktiskt. Jag sträcker mig så långt som till att kalla det personlig katastrof. Jag kan inte dricka kaffe längre. Det smakar inte gott. Och nu har jag ändå fått en påfyllning av Zoéga från min snälla vän Jeanette. Kan ni tänka er något värre? Förmodligen, men nog ligger det här på Topp 10 iallafall. Kopp efter kopp brygger jag och så...nej, det är I-N-T-E gott. Mitt hopp står nu till svnininfluensan. Alltså, att när jag blir riktigt frisk så ska det här gå över. Allt annat är otänkbart. Då har livet verkligen förlorat sin mening.

4 kommentarer:

  1. du där det lät ju verkligen inget vidare, prova nescaffe, det är altlid gott, själv dricker jag just nu min sjätte kopp för dagen. läste en artikel att fyra koppar om dagen är att rekommendera, nästan nödvädnigt för ett längre liv med hög hjärnkapacitet, tom barn bör dricka kaffe. annars kan jag tipsa om mitt senaste inlägg på min blogg på temat katastrofer...
    kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Ha ha, läste Marias kommentar ovan. Det håller vi tummarna för! Kramar från Sävast-Carolins

    SvaraRadera
  3. Ynglar av sig?? ;-)
    Vilken Saga ;-)
    Kram kusinen..:-)

    SvaraRadera