torsdag, november 05, 2009

Här skulle det berättats om...

Här skulle det egentligen berättats och visats bilder om kvällen ikväll - Soiree Provins (känns inte riktigt rättstavat i ärlighetens namn...) och om alla korvar, ostar, musslor, ostron, sniglar, bakverk, viner, champagner, cider vi provat ikväll på Richards skola. Men jag orkar helt enkelt inte skriva om det. Jag är för mätt. Det var för mycket. Tänk er att efter kl 20 på kvällen prova mat från HELA Frankrike, på ett bräde. Som ett kvadruppelt julbord. Man pallar inte. Nä, istället ber jag er ta en titt på mitt nya skärp som jag har på mig på bilden. Ingen vidare kvalitet på bilden men jag lovar er, det är ett JÄTTEFINT skärp. Strasstenar och allting. Endast 22 Euro. Som hittat va? Klicka på bilden så ser ni bättre! Vilket fynd, va?!?

4 kommentarer:

  1. Va snygg du är. Du ser ut att ha ny skinnjacka också.
    /Mor

    SvaraRadera
  2. Plastjacka!!! Billigare än skärpet, 20 Euro!

    SvaraRadera
  3. Instämmer, men jag tror inte det beror på jackan det är innehållet som är snyggt.

    Farfar tycker du är snygg och VACKER.
    Farmor.

    SvaraRadera
  4. Du ÄR tjusig ikväll!/ mosti gitan

    SvaraRadera