onsdag, november 25, 2009

Tjejen har talang!

Min mamma och jag har en gemensam dröm. Att gå Sunderbyns folkhögskolas konstlinje tillsammans. Kruxet är att den ligger just i Sunderbyn. Sunderbyn ligger nämligen mitt mellan Boden och Luleå. OM och jag säger OM, vi skulle få för oss att flytta uppåt, så vet jag att jag iallafall skulle söka in och det hoppas jag att min mamma också skulle göra. Men nu undrar jag om det inte är så att vi har en tredje konstintresserad i familjen. Det här har Nelle målat under veckan vi var sjuka. Visst har tjejen talang? Snacka om att "fixa" de gröna färgerna!!!

Och vilken komposition.

1 kommentar:

  1. Jag tycker vi skriver in hela familjen som en klass! Tror vi skulle kunna få ihop tillräckligt med elevunderlag..heja nelle med fingrar och ögon känsliga för grönt ;-)
    /Kajsis

    SvaraRadera