lördag, maj 09, 2009

En riktigt rolig dag...



...och den är inte slut än. Jag och mamma har idag varit och marathonshoppat i Paris. Printemps, Lafayette, Havre...vi kom hem med inte mindre än 10 påsar tror jag. Det var väl inte illa!?! Jag har mest handlat basplagg idag:

-en vit sommarkofta (Zara)
-en vit sommartröja (Promod)
-ett par vita sommarörhängen (Promod)
-en sommarväska (GAP)
-randiga "toktights" (Jennyfer)

Nu är det bråttom att byta om för ikväll ska vi allihopa ut och äta middag på Le Relais de l'Entrecôte www.relaisentrecote.fr Jag längtar! Som synes på bilden kunde vädret dock haft lite mer att önska! Och jag som dagen till ära har "plattat" håret.

1 kommentar:

  1. Ni tror väl inte jag är avundsjuk.....? Här regnar det också - ska så vara när det är vår!

    SvaraRadera