måndag, maj 25, 2009

Kusin Anders

Jag vet inte hur vi lyckas se så konstiga ut på bilden men det här är iallafall min kusin, Anders. Han är här i Paris och jobbar (föreläser om broars hållbarhet) och ikväll var han hemma hos oss på middag. Vi bjöd på Thaimat som blev lyckad. Let's leave it with that. Anders och hans fru är duktiga på att laga mat...om jag säger så. När Anders kom i em vid halv fem var det över 30 grader varmt i skuggan! Han svettades som en gris och flämtade efter "vatten". Klockan är nu 21.30, Anders har precis gått och det är fortfarande 27 grader i luften. Och med det vill jag officiellt deklarera att det är tillåtet att byta till sommartäcke. Något jag gjort ikväll. God natt!

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiskt fina släktingar jag har! Blev så glad av bilden! Kram Kram från Linda

    SvaraRadera
  2. Även jag stoppade undan vinterduntäcket i morse, det åkte ut redan i natt om jag ska vara ärlig... Nattlinnet har jag också lagt undan för "sommaren". Får man inte lite Pakistanfeelings en kväll som denna?

    SvaraRadera