onsdag, maj 27, 2009

Robinson

Sedan vi flyttade till Paris har jag slutat se på TV. Finns inget franskt program som lockar, tv:n är en "klassisk 80-tals-tjock-tv" med kass bild. Nej, tack har jag sagt. MEN....nu har jag fullständigt trillat dit på webb-tv. Först kollade jag alla gratis-program på svt. Sen gratisprogrammen på kanal5. Och igår gick jag vidare till nästa nivå: betal-tv. Tv4Anytime. 49 SEK i månaden, vad är det? Anledningen var ett mail jag fick av en vän som fyller 40 i morgon (smyggrattis!). Hon ska ha sitt kalas på lördag och har insett att det kommer att krocka med "Robinson-finalen". Igår startade jag mitt Robinson-marathon och hoppas jag hinner ikapp tills finalen. Vem tror ni vinner? Min favorit är läkar-Lukas från Lidingö. Eller Miss Monroe. Men de kanske har åkt ut redan? Jag har ju som sagt bara kommit till program 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar