tisdag, juni 23, 2009

Ett par timmars förnedring

Nu ska jag utsätta mig för årets värsta plåga. Jag ska ut på stan och köpa bikinis. I pluralis. Det finns inget värre, jag lovar. Jag har laddat med klänning som är lätt att ta av. Sandaler likaså. Beredd att öppna plånboken om det behövs. Känns ändå inte bra. Vissa år har jag haft tur och hittat en bikinimodell som passar rund rumpa/inga bröst. Då har jag köpt ALLA färger de har i samma modell. Ska det gå lika bra i år?

Lotta, lady Not On Stilettos...ta ett djupt andetag och kör!

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!

    Roligt att läsa lite på din blogg, och att ni verkar ha det bra. Livet på BAS är föränderligt som du säkert vet och jag har för närvarande kortare resväg till jobbet...Idag har sommaren kommit till Stockholm och Marabouparken var full av solande. Glad sommar, hälsningar från Eva Nykvist

    SvaraRadera