tisdag, juni 30, 2009

Hos frisören

Therese hugger in i Edwards vinterfrisyr!
Blått och rött för Edward! Rosa och lila för Nelle!
Varje gång vi är "hemma" i Boden går vi mangrant till frisören. Först klipper sig Edward, sen Nelle och sist jag. Det är min kusins sambo som är frisör och det är så praktiskt att ha en "egen" frisör att gå till. Jag hör till skaran av människor som inte gillar att gå till frisören. Jag är konservativ gällande min frisyr, färg - ja, jag är helt enkelt MYCKET TRÅKIG på det här området. Jag använder inga frisyrprodukter och jag låter alltid mitt hår självtorka. Mina barn däremot verkar utvecklas i rakt motsatt riktning. Båda två vill ha färg och styling i håret för att det ska duga till dem.

Idag undrar jag om det kanske gick lite överstyr, eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar