onsdag, juni 10, 2009

Muskelkillarna i Parc Monceau

Jag är så stolt över mig själv idag! Ikväll sprang jag 9 km, 2 km till parken i trafik, 5 km i parken och sen 2 tillbaka. I ösregn! De 4 km det tar att ta sig fram och tillbaka är lite "röriga" minst sagt eftersom jag måste kryssa i Paristrafiken men jag sprang även dem idag. Alltså 9 km in total. Ja, jag är stolt över det med men MEST stolt är jag över det som hände i parken. Nämligen...när jag är inne på mitt 4:e varv står det två "muskelkillar" och stretchar och de "kollar in mig"...fransmän som de är, tänker jag. MEN när jag sen kommer på mitt 5:e varv så pekar ena killen på klockan och gör tummen upp! De berömmer min varvtid! Va, vad glad jag blev. Lite synd kanske att de inte "kollade in mig" men man kan som sagt inte få allt.

Bikiniformen för i år kan jag inte göra något åt men kanske nästa?!? 40 and foxy!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad du är sportig. Tror du kommer vara stranddrottning i år, springades mellan sanddynorna. Skulle behöva muskelkillar här också så jag får lite fart i benen... Ulrika

    SvaraRadera
  2. Några kommentarer i positiva ordalag angående min varvdit i parken kommer jag aldrig att få... kanske dags att börja med intervallträning?

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är Lotta! Jag kommer ihåg våra löprundor i Pakistan. Hihihi! Skönare i ösregn tror jag... Du är fantastiskt duktig och du ÄR redan FOXY Lotta och du kommer att vara hot på stranden hur du än gör!
    Kram Jeanette

    SvaraRadera