onsdag, september 16, 2009

Deppigt värre

Så här ser jag ut när jag deppar. Ja, jag gör faktiskt det. Jag har ont PRECIS överallt i kroppen, nu har det till och med börjat värka i armarna. I ARMARNA! Och de som var det enda som var bra tidigare! Faktum är att jag känner mig sjuk, som att jag har influensa, fast jag inte har det. Jag sover också illa, vaknar varje timme när jag vänder mig. Och jag lider över att inte kunna springa. Lider.

Idag pratade jag med en kompis som har "liknande" krämpor. Vi skämtade lite om åldern och så, men visst spelar det roll. Att man är 40 och inte 20. Hur ska det bli när man blir 60? Och 80? Vi var iallafall båda rörande överens om att det gäller att ta hand om sig själv. Att lyssna på kroppen och att arbeta förebyggande. Man vill ju verkligen leva fullt ut HELA livet.

I morgon ska jag till doktorn igen. Något mirakel kanske jag inte vågar hoppas på den här gången men lite ny medicin, en uppmuntrande klapp på axeln och en dos "jävlaranamma" kanske man kan få iallafall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar