måndag, september 07, 2009

Shopping i Paris med Petra=bäst!

Jag älskar att shoppa. Petra med. Jag tror faktiskt inte att jag känner någon som jag shoppar så bra tillsammans med som Petra. Jag har nästan mött min överman/kvinna. Samma brutala ärlighet båda två (bra eller anus?), samma förhållningssätt till hur ett kreditkort ska användas (det SKA användas men med förstånd), samma uthållighet (oj, är klockan redan fem, vi kanske borde dricka nåt?) och samma LUST till denna, kanske något ibland förlöjligade SPORT!

Vi var ute hela dagen och stannade endast för att dricka och dela på en liten macka. Som vi shoppade. Bland annat fick dessa två "raringar" följa med mig hem. Ett par lila skinnstövlar till hösten och ett par randiga gummistövlar. Det är ren och skär glädje det!

TACK Petra för att du höjer lustkänslan ytterligare ett snäpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar