onsdag, september 02, 2009

Kärringjäv...

Kolla in repan!!!Inte för att vi har den finaste bilen i stan precis, tvärtom. Jag har ofta t.o.m. hånat och drivit med vår gröna fara. Men detta...förtjänade den inte.
Enligt rykten bor det i vår fastighet en "galen" kärring. Hon är osams med alla grannar och försöker göra livet surt för alla. Övriga grannar säger sig veta att det är hon som går och skrapar bilar med nycklar. Endast i syfte för att förstöra och terrorisera. Helt knäpp, alltså. Hos oss har hon varit vid två tillvällen. Första gången kom hon en sen kväll och knackade på för att presentera sig själv. Verkade hur trevlig och normal som helst. Andra gången kom hon skakande och storgråtande till vår grind och berättade att hon var livrädd då en annan granne (enligt henne) hotat att döda henne. Inte fullt så normal den gången.
ALLA i hela kvarteret hatar henne. Vi har försökt att hålla oss så låååååångt borta som det går från denna konflikt. Men nu vet jag inte längre... Igår, eller i morse, har hon också involverat oss i hennes terror. HELA sidan på vår bil är skrapad med nyckel. Vår bil var den sista av alla bilarna på gården hon gav sig på. Innan den har hon skrapat sidorna på en Lexus, BMW, Porsche, m.fl....
Bring it on, bitch!

1 kommentar:

  1. jadu..verkar som vi båda fått otrevliga granntanter att dras med...knackar i väggen och vill skicka polisen på mig när jag en lördagkväll stillsamt tittar på Sagan om ringen...
    Än är inte lacken repad på RAV 4...
    jag säger därför Bring it on bitch..även jag
    ;-)

    SvaraRadera